onsdag, april 04, 2007

Arbetarmat inget för nya arbetarpartiet

Som inte äter stekt sill från sjukshusmatsalen. Inte Reinfeldts val dock, utan resultatet av ett gäng nervösa landstingsmänniskor som vill imponera.

Han borde väl annars kunna betala sin egen mat som resten av sveriges befolkning gör.

Inga kommentarer: