"Ja, vill du gå på dejt?"
[10:04] Johan: så har man beställt prylar från grooming.se för 800 spänn då
[10:04] Johan: "skulle bara ha en parfym"
[10:04] Johan: men självklart måste jag ha toni&guy-schampoo + balsam och en deo som är "cooling"
[10:04] Ragulin: bögjävel
[10:04] Ragulin: ;)
[10:05] Johan: hahaha
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar