FRA, Federlay, Johansson, Sigfrid, Alliansen
Ryggradslösa jävla slamkrypare utan vare sig etik, moral eller känsla för demokrati.
Det tveklöst största ingreppet mot demokratin, sverige, den personliga integriteten och de mänskliga rättigheterna inom sveriges gränser någonsin.
Det finns inte en snöbolls chans i helvetet att jag någonsin röstar blått. Inte för att jag någonsin tänkt det men normalt sett kan man hålla hyffsat sansade debatter men nu är det tveklöst omöjligt. Jag kan förstå människor med andra åsikter men samma mål och samma grundläggande ödmjukhet inför det demokratiska samhället men det här är på en annan nivå.
Om FRA vill ha något att spana på så kan de börja nu.
Självmordsbombare, protester, vapen, semtex, TNT, väst, kula, riksdagshuset, säpo, Fredrik Federlay.
Om någon från FRA läser det här så vill jag att du ska veta att du är en del av en organisation som är djupt odemokratisk.
Dra åt helvete.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar