tisdag, oktober 23, 2007

Ultimat cynism!

Glöm allt jag sagt tidigare om cynism. Det här är det bästa jag har hittat. Nu när polarisarna smälter så har USA och Canada börjat slåss om rättigheterna till marken som friläggs. För på botten kan det nämligen finnas (you guessed it!) olja och gas!

Det är så otroligt fantastiskt. Kombinera det med de senaste rönen om temperaturhöjningarna så fattar ni att de närmsta 200 åren kommer bli en fest utan dess like.

Kanske dags att börja planera semester i Prypiat nu som jag faktiskt alltiv velat. Barn verkar ju inte vara någon idé att skaffa längre.

UPPDATERAT: ...och förstås extra roligt i kombination med detta.

Inga kommentarer: