tisdag, oktober 16, 2007

Rättssäkerhet

Min tro på rättssäkerheten blev just just en aning bättre. 


Är man osäker vad som är okej eller inte så frågar man, man hävdar inte sin oskuld i efterhand. 

Inga kommentarer: