torsdag, maj 31, 2007

Bowling

Igår bowlade vi.

Det var fint. Jag förlorade stenhårt. Drog jag inte åt höger så var åt vänster, och var det inte åt vänster så låg den i rännan. Men bowling är ju en sport för mesar ändå.


2 kommentarer:

idarulestheuniverse sa...

Det är sjukt roligt att du bara heter "J" nu. Lite fashion. kommer du ihåg sex and the city avsnittet när Carrie ska gå runway för Dolce?
Fulsnygg fotograf: oh, hello Oscar.
Oscar: No, they´re just calling me "O" now love ( sagt mycket brittiskt och mycket gay )

J sa...

Ja, men du vet ju att jag är all about fashion. Oklippt hår och lovehandles är det nya svarta!