fredag, mars 09, 2007

Skabb

Ikväll åker vi på Cinderella-kryssning. Yuk.

1 kommentar:

idarulestheuniverse sa...

Ha ha ha! Karaoke, att spy i hytten ( helst innan kl 21.30 )och vakna upp och upptäcka att vänstersko är spårlöst försvunnen är tre måsten. Gör du inget av detta så förväntar jag mig åtminstonde lite sjösjuka och minst 500 kronor förlorade till spelautomat.